بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) عید مبعث را جشن گرفتند 
بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) عید مبعث را جشن گرفتند 

بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) عید مبعث را جشن گرفتند 

محبوبه جبالبارزی گفت: هم زمان با شب این عید خجسته، جشن باشکوهی در مسجد برگزار شد و در همین راستا قبل از شروع جشن، مسجد توسط اعضای کانون آذین بندی و چراغانی شد.
شناسه خبر : 1152900 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۵۳

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک عید مبعث، گفت: هم زمان با شب این عید خجسته، جشن باشکوهی در مسجد برگزار شد و در همین راستا قبل از شروع جشن، مسجد توسط اعضای کانون آذین بندی و چراغانی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد برنامه های این جشن را شاد و متنوع توصیف کرد و افزود: از ویژه برنامه های جشن عید مبعث، اجرای مسابقه طنز، تجلیل از اسامی محمد، مولودی خوانی و سخنرانی با موضوع معرفی سبک زندگی و سیره پیامبر اکرم (ص) بودند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه عید مبعث، برگزاری مسابقه نقاشی برای گروه های سنی کودکان با محوریت این عید سعید بود و در پایان نیز به آنها جوایزی اهدا شد.

جبالبارزی ابراز کرد: علاوه بر این نیز عصر امروز به همت بچه مسجدی های عضو کانون، ایستگاه صلواتی بر پا شده و از عاشقان رسول الله (ص) پذیرایی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: همچنین به مناسبت عید مبعث طرح سه شنبه های تکریم نیز با تجلیل از نمازگزاران مسجد برگزار شد.

وی عنوان کرد: تولید محتوا با محوریت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) یکی دیگر از ویژه برنامه های مناسبی این روز فرخنده بود که در این راستا کلیپ و عکس نوشت هایی با همین مضمون تهیه شده و سپس در فضای مجازی منتشر شد.

جبالبارزی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، بزرگداشت عید سعید مبعث و تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ نبوی بود.

پایان پیام/ 586